Monday 25 March 2013

Assalamualaikum , hai . Baru-baru ni aku perasan tv prima dah mula tayang balik cerita P.Ramlee . Memang tak berganjaklah aku daripada tv tu even dah banyak kali tengok , tak pernah bosan . Huhu . Haritu ada cerita keluarga 69 . Kay memang kelakar sangat .

Lagu dalam cerita P.Ramlee pun semua best best . Aku paling suka gila lagu dalam cerita Nujum Pak Belalang . Memang awesome . Waktu tu aku rasa P.Ramlee kacakk gilaaaaaaaaaaa ... Kalah Adi Putra kita tauuu . Dengan suara dia , perempuan mana tak cair weh ?

Oleh kerana terlalu suka sangat aku pun search lirik lagu tu . Mesti ramai yang tak tau lirik dia kan ? Then bila nak nyanyi , part yang taktau tu mesti humming je , haha . Aku lah tu . Kayy ni ha lirik dia . Lepas ni bolehlah tunjuk lagak depan kawan-kawan yang kita ni peminat nombor satu P.Ramlee kan ? Hehe .

Kalaulah kaca menjadi intan
Teranglah malam 
Di taman kenangan

Kalaulah bulan jatuh ke riba
Nikmatlah insan
Di taman dunia

Sudah ketenung dan kupandang
Makin kurenung makin sayang

Sudah ketenung dalam kitab
Makin kurenung berdetup detap

Walau apa terjadi 
Sehidup semati
Marilah kekanda 
Pujaan hati

Minta pada tuhan
Biar panjang umur
Jangan mati dulu
Owowwwoooo ~

Bulan dan bintang
Menjadi saksi
Di malam kenangan 
Berpegangan tangan





Life Intervention . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates